Marketing...
Het blijkt dus dat dit een onderdeel is, van het runnen van een klein bedrijfje, wat best heel lastig is.
Ik dacht dus dat het wel aardig ging. Maar ik ben zojuist met mijn neus heel hard op de feiten gedrukt.
Het blijkt dus zo te zijn dat de cijfers, en deze liegen nooit, een heel ander verhaal vertellen.
Een verhaal welke, om heel eerlijk te zijn, me een beetje verdrietig maakt.
Want de cijfers onthullen me dat er wel bezoekers zijn, wat ik ontzettend waardeer en blij van word.
Maar er zijn dus de afgelopen maanden geen rechtstreekse bestellingen vanuit de webshop gedaan.
Wel via Instagram en Whatsapp. Wat natuurlijk super fijn is.
Maar de cijfers vertellen me dat de webshop niet goed bezocht wordt.
Komt het omdat de webshop niet bekend is? Moet er meer naamsbekendheid komen? Of is er een andere reden?
Nu is mijn vraag aan jullie, die wel mijn webshop bezoeken, wat weerhoudt je ervan om in de shop te bestellen en de bestelling te plaatsen via Whatsapp of Instagram (waar ik nog steeds super blij van wordt!)?
Is de webshop niet gebruiksvriendelijk? Of is er een andere reden?
Want dan kan ik dat proces aanpassen en het voor de toekomst makkelijker maken.
Dit is voor nu een eerste stap in mijn marketing avontuur. Ik hoop van harte een reactie te mogen ontvangen, waar ik zeker mee aan de slag zal gaan.
Dit is het voor nu!
Veel liefs van mij voor jou!
Reactie plaatsen
Reacties